15 Aralık 2011 Perşembe

fuck

Türkiye'de ki eğitim sisteminden utanç duyuyorum adamlar zorla bizi ya mühendis ya doktor yada avukat yapıcak sanki.Mesela ben büyüyünce mühendis falan olmak istemiyorum ama sözele yeteneğim olmadığı için bu yolda ilerlemek zorundayım birde bunun üstüne nereyi kazanmak istiyorsun sorusuna boğaziçi endüstri mühendisliği  diyince neden doktor olmak istemiyorsun diye soruyorlar.Ulan amk ben mühendis bile olmak istemiyorum ki ben modayla ilgili yeterince para kazanacağım her hangi bir iş yapmak istiyorum kendime istediğim kadar ayakkabı ve çanta aliyim yeter.Tek amacım mağazaların indirime gireceği tarihleri önceden bilmek olsun istiyorumAma olmuyor ben büyüyüp doktor olucam sonrada ailemde hastalanan insanları tedavi edicem, üstüne öyle bir doğaüstü insan olucamki hem kalp doktoru hem beyin cerrahı hemde pediatriyle ilgilenicem :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder